MENGENAI SAYA

My photo
Pengasas Rawatan Alternatif Qalbun Rahmah. Pengamal kaedah rawatan alternatif fizikal dan spiritual. 09-9554930 / 019-9123963 (HOT LINE) / 012-9561020 Email : qalbunrahmah@yahoo.com

Wednesday, December 3, 2008

PRODUK



(1). ***KHAL TAMAR PLUS***

Rahsia orang Arab mampu makan kambing seekor hanya untuk dua tiga orang sahaja tanpa risau terkena penyakit- penyakit berbahaya. KHAL TAMAR PLUS merupakan penyembuh penyakit digeruni seperti darah tinggi, kencing manis, jantung, kolestrol, dan obesiti (kegemukan).

Bersabda Rasulullah S.A.W. 

” Sebaik-baik hidangan makanan ialah KHAL. Ya Allah berkatilah pada KHAL, sesungguhnya KHAL adalah makanan nabi-nabi terdahulu sebelum aku dan jangan 

terputus KHAL dalam suatu rumah.” (Hadis Muslim 2052, Ibnu Majah 3318)

PENYEMBUH PELBAGAI PENYAKIT KRONIK YANG DIGERUNI ZAMAN INI, DARAH TINGGI, KENCING MANIS, KOLESTEROL, OBESITI, JANTUNG, DLL. Segala pujian bagi Allah, selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad, keluarganya dan sahabat-sahabatnya serta orang yang mengikuti mereka dengan baik sampai ke hari kiamat. 


Risalah ringkas KHAL TAMAR Plus ini adalah satu penyelidikan dari Khazanah Tamadun Perubatan Islam dalam Kitab-kitab perubatan Islam serta pengalaman penulis selama dua puluh tahun berhadapan bersama pesakit yang datang dengan pelbagai masalah penyakit dan kesihatan. 

APA ITU KHAL?

KHAL adalah nama dalam bahasa Arab bermaksud suatu bahan daripada buah-buahan seperti tamar (kurma), epal, anggur, dan tin (fig) yang disimpan atau diperam dalam jangka masa tertentu, bertukar dari jus buah menjadi alkohol, seterusnya menjadi yis, bertukar menjadi asid asetat, dan akhirnya menjadi KHAL, dalam bahasa Inggeris dipanggil vinegar. 

KHAL yang dihasil dan dipasarkan oleh Perniagaan Qurba Sdn. Bhd. (PQSB) ini dibuat daripada buah tamar (kurma) menurut kaedah yang dicadangkan oleh Ulamak Perubatan Islam dalam kitab-kitab perubatan mereka. KHAL ini adalah satu bentuk minuman kesihatan badan, dicampur dengan madu lebah dari negara Islam Iran, dimakan bersama herba-herba penting bagi mencapai kesihatan dan penyembuhan yang maksimum.

SEBAHAGIAN DARI HADIS NABI saw TENTANG KHAL
Maksudnya : Imam Muslim meriwayatkan dalam hadis sahihnya dari Jabir Bin Abdullah (r.d.). Bahawasanya Rasulullah saw bertanyakan tentang hidangan lauk kepada kepada keluarga Baginda, lalu mereka menjawab : “ Kami tidak mempunyai apa-apa pun melainkan KHAL”, lalu Baginda pun memintanya; lalu Baginda pun mengatakan: “Sebaik-baik hidangan adalah KHAL”. (Dikeluarkan oleh Muslim 2052)

Perhatian : Dalam hadis sahih di atas, Rasulullah saw mengulangi sebanyak dua kali perkataan
(
نعم الاءدام الحل ) Maksudnya (”Sebaik-baik hidangan adalah KHAL”). Dalam kitab-kitab perubatan Islam, ulamak perubatan Islam menyebutkan bahawa pengulangan sebanyak dua kali oleh Nabi saw ini adalah satu penegasan dan kepentingan KHAL untuk kesihatan umatnya.

WM : RM90.00(1 L) / RM55.00 ( 500 ML)
EM : RM95.00(1 L) / RM58.00( 500 ML)


(2).***PELEKAT  KAKI  PENYERAP  TOKSIN***

10 KEPING RM15 (TERMASUK POS)
1 malam (2 keping) hanya RM 1.00! Tawaran Terhad!

TANDA-TANDA ANDA BANYAK TOKSIN
  • Kerap sakit kepala.
  • Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
  • Susah bangun tidur.
  • Bahagian keliling mata gelap.
  • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
  • Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
  • Sinus.
  • Berat badan meningkat.
  • Selulit.
  • Sakit Gout
  • Sakit sendi
  • Perokok
  • Penyakit Jantung
  • Tekanan darah tinggi
  • Tumor
  • Masalah jerawat
  • Lemah Tenaga Batin
Kenapa anda mengambil ubatan yang pelbagai sedangkan toksin penyebab kepada segala penyakit anda. Apabila toksin toksin tiada, sistem dalam badan akan proses badan anda agar kembali normal dan sihat secara semulajadi!

BAGAIMANA PRODUCT INI BERFUNGSI?
  • Penyahtoksin dan penyingkiran lemak
  • Mengaktifkan sel-sel
  • Melegakan keletihan dan sakit kaki
  • Melegakan bengkak dan kesakitan
  • Tidur lena
  • Menyingkirkan bahan buangan yang ada di dalam sistem limpa, meningkatkan fungsi limpa dan sistem imun tubuh badan
1 malam (2 keping) hanya RM 2.00! Tawaran Terhad!

PENERANGAN PRODUK

Selepas penyelidikan intensif selama 28 tahun, pakar-pakar perubatan Jepun telah membuktikan bahawa getah daripada pokok oak and birch mempunyai kesan-kesan detoksifikasi yang istimewa. Getah ini diekstrak dan diproses pada suhu tinggi bersama bahan-bahan semulajadi lain, dihancurkan menjadi serbuk dan dibungkus dalam uncang pelekat detoksifikasi untuk membaik pulih kesihatan pada abad ini. 


Mengikut teori perubatan China, terdapat lebih daripada 360 titik akupuntur pada tubuh badan manusia. 62 daripada kesemua titik akupuntur manusia terletak pada tapak kaki (dikenali sebagai jantung kedua manusia), di mana ia juga merupakan titik tumpuan bagi pelbagai jenis toksin.


Peredaran air di dalam tubuh badan manusia adalah secara serata ke semua tubuh badan bermula dari kepala hingga ke hujung jari kaki semasa tidur. Air yang sejuk dan sisa perkumuhan (toksin) akan berkumpul pada tapak kaki manusia semasa dalam keadaan berdiri. Tampalkan pelekat penyerap toksin sebelum tidur dan pelekat ini akan bertindak dalam jangka masa lapan jam ketika tidur melalui 62 titik akupuntur di tapak kaki. Pemakai akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan pada keesokan hari. 


Kesan-kesan hebat pelekat detoksifikasi pada tapak kaki telah diiktiraf oleh pakar-pakar perubatan Jepun. Kesan penggunaan yang berterusan selama 30 hari, menghasilkan warna pada pelekat pudar secara berperingkat dengan pengurangan kelembapan dan tanpa bau busuk. Ini membuktikan keberkesanan pelekat detoksifikasi telah menyerap toksin dan lemak yang terdapat di dalam tubuh badan manusia melalui liang-liang peluh pada tapak kaki. Di samping itu, pemakai juga akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan dengan selamat.

Produk ini cukup untuk digunakan bagi tempoh 5 Hari. Ini bermakna anda telah membeli 10 keping penampal penyerap toksin! SANGAT MURAH!!!

KENAPA PRODUK KAMI LEBIH MURAH?


1 malam (2 keping) hanya RM1.00! Tawaran Terhad!
Produk saya lebih murah berbanding produk jenama lain kerana, saya tidak membuat "pakaging" untuk product ini, namun masih mengekalkan kualiti yang anda kehendaki. Walaupun ekonomi tidak menentu, namun kesihatan anda tetap dijaga....

HARGA ISTIMEWA akan diberi sekiranya membeli 30 keping keatas!!!

CARA MENGGUNAKANNYA:

1. Bersihkan tapak kaki terlebih dahulu.
2. Buka plaster yang terbahagi kepada 2 bahagian. Buka bahagian yang besar.
3. Letakkan pad yang mengandungi herba ke atas plaster. Pastikan bahagian yang bercetak mengadap bahagian plaster yang dibuka. Pad herba hendaklah digoncang terlebih dahulu agar kedudukan serbuk herba lebih sekata.
4. Tampal ditapak kaki anda. Boleh juga ditampal dibahagian yang bermasalah seperti bahu, lengan dan pinggang.
5. Selepas penggunaannya selama 6-8 jam, buka plaster tersebut dan anda akan dapati ia bertukar berwarna hitam gelap (bergantung kepada situasi toksin dalam badan). Penggunaan yang berterusan akan menghasilkan kesan yang lebih baik dan anda akan dapati warna pad yang digunakan akan beransur-ansur pudar (menunjukkan toksin yang berkurangan dalam badan).
6. Anda disyorkan agar menggunakan C-Kill Nyah Toksin setiap hari 1 pek (2 unit herbal pad) selama 14 hari berturut-turut (sekurang-kurangnya) untuk mendapatkan kesan yang lebih baik.


(3).*** QIRANA BIOSALT ***
(Keajaiban Garam Himalaya)

Rasulullah SAW bersabda “Sesiapa yang memulakan makan dengan memakan secubit garam ALLAH akan hindarkan 330 jenis penyakit , yang paling kurang ialah gila, kusta, sakit perut dan sakit gigi. Yang bakinya diketahui oleh ALLAH sahaja.”
100% asli, paling bersih & terbaik di dunia - Daripada 84 elemen-elemen galian yang terdapat di dalam tubuh badan manusia, Qirana Bio Salt mengandungi 72 elemen galian yang dipercayai bahan paling penting untuk diet yang sihat dan diperkasakankan secara holistik dengan menerapkan 27 level bioenergi, 7 gelombang Hizib yang mempunyai kekuatan Perlindungan, Pencegahan, Penghancuran, Kebesaran dan Kemuliaan, doa-doa pembangkit gelombang otak, Frekuensi Kalamullah, Kod 99 Asmaul Husna dan kekuatan bioenergi.
Kekuatan daya tembusnya sangat kuat sehinggakan dapat: Meningkatkan kadar Oksigen dalam darah, Meningkatkan kualiti tidur, Mengurangi tingkat stress, Menghilangkan racun (Detoksifikasi ), Menambah cairan sel – sel tubuh, Menyeimbangkan unsur Ying & Yang, Menciptakan energi CHI, Meningkatkan situasi mental diri, Membantu proses penyembuhan, Mempertahankan keremajaan kulit ( awet muda )Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, Menyah keluar unsur-unsur negatif dari tubuh, menghindar dari kejahatan makhluk halus dan sihir, Meluntur santau dan semua masalah fizikal dan spiritual.

Pengisian aura dilakukan oleh Prof.Dr. Hj Shahrin dan Master Ki dari Qalbun Rahmah insyaAllah menambahkan lagi aura penyembuhan kepada individu yang bermasalah kesihatan.

Kandungan: Butiran Garam Kristal, Tenaga Bio, Teknologi Al Quran & Doa.

RM20.00 WM
RM23.00 EM
SD/BD18.00
(4). *** HIKMAH WANG BERENERGI ***

InsyaAllah kaedah ini terbukti dan memberi peluang kepada anda untuk melipatgandakan rezeki anda kepada 10 kali ganda. Wang anda akan dinazariahkan dan mampu menarik rezeki dari 4 penjuru jagad. Ianya bukan azimat tetapi sebagai IBU/DENAK untuk menarik rezeki dari pelbagai penjuru. Anda akan dibekalkan amalan untuk mengaktifkan wang tersebut. Mudah diamalkan dan hasil yang menakjubkan.

Mahar ( Hubungi Master Ki )

(5). *** HIKMAH BATU PERMATA BERISI ***

InsyaAllah batu permata ini mempunyai daya energi ghaib yang luar biasa setelah diisikan. Mampu menghalang energi negetif dan niat jahat sebarang makhluk yang ingin memudaratkan sipemakainya. Melindungi pemakainya dari tusukan objek tajam dan tumpul apabila keadaan darurat. Dapat membantu memperluaskan usaha perniagaan dan persaudaraan. Tidak mempunyai pantangan boleh diguna oleh muslim atau non muslim, lelaki atau perempuan. Pengisian terhadap batu hikmat ini boleh ditambah mengikut kehendak pemiliknya. Daya energi magnetiknya semakin menebal jika sipemakainya sentiasa melakukan amalan yang akan diberikan.
Mahar : Mengikut Jenis Permata dan Pengisian.


(6).***  TASBIH DAN PERMATA KOKA BERENERGI  ***

Anugerah Tuhan Yang Maha Kuasa secara kudrati mengandungi ’DAYA KEKUATAN ENERGI” atau Potensi Supernatural dan bukan hasil dari pengisian oleh manusia. Ciptaan Allah s.w.t. Mempunyai kekuatan, daya, potensi dan energi yang luar biasa.Telah diketahui umum, dipergunakan sebagai kelengkapan manusia dalam kehidupan sehari-hari agar dapat melaksanakan kehidupan dengan lebih baik . Individu yang memiliki kayu ini samada dalam bentuk permata atau tasbih amatlah bertuah.
Kelebihan kayu ini adalah hasil pancaran energi positif yang dapat diketahui dengan perbagai cara. Pengetahuan tentang kayu koka ini sudah terkenal sejak zaman dahulu lagi. Ianya boleh digunakan untuk membuat pelbagai rawatan dan penyembuhan (zahir atau batin), pemagaran, benteng diri, pelarisan, pengasihan dan banyak lagi kelebihannya.


Mahar RM 90 – RM 250


(7). *** PENGISIAN ENERGI MISTIK/GHAIB ***

Qalbun Rahmah menyediakan pengisian energi mistik/ghaib ke atas senjata , batu-batu permata, tasbih dan lain-lain. Antara energi yang dapat diisi ialah :

(1). Wibawa@karisma : RM55.50(Biasa)- RM77.70(Tinggi)
(2). Pengasihan@Pelarisan : RM55.50 (Biasa)- RM77.70(Tinggi)
(3). Benteng Diri : RM55.50 (Biasa)- RM77.70(Tinggi)
(4). Bela Diri : RM55.50 (Biasa)- RM77.70(Tinggi)
(5). Ketahanan kulit/kebal : RM199.90 (Biasa)- RM299.90(Tinggi)
Sekiranya diambil mengikut pakej maharnya seperti berikut :
Pengisian untuk 4 jenis( Tahap Biasa - 1 hingga 4) RM199.90 Mahar Asal RM222 - Potongan RM22.10
Pengisian untuk 4 jenis (Tahap Tinggi - 1 hingga 4) RM299.90 Mahar Asal RM310 - Potongan RM10.10
Pengisian 5 Tahap Tinggi ( RM499.90 ) Mahar Asal RM599.80 - Potongan RM99.90
Pengisian khusus akan dilakukan kepada pemilik medium dan sedikit amalan khusus akan diberi untuk memantapkan lagi pengisian yang telah dilakukan.
Mahar pengisian energi ketahanan kulit adalah tetap. Pengujian ketahanan kulit insyaAllah boleh dilakukan bagi pemilik peringkat tinggi sahaja.




(8).*** MINYAK KAYU CENDANA***

Harga : RM100 / 10ml
Digunakan untuk merawat senjata(keris, pedang, badik dan lain-lain) agar tahan lama dan tidak berkarat serta berbau wangi. Dijamin asli kerana diambil terus dari pembuatnya. InsyaAllah.


(9).*** QIRANA DROPS ***

Harga : SEM.MSIA - RM29.90 / 30ml
SABAH/SARAWAK- RM33.00 / 30ml
SINGAPORE/BRUNEI-$20.00 / 30ml

QIRANA DROPS serta Kelebihannya
• Menghalang pemekatan,pembekuan dan pengerasan arteri jantung.
• Menjadi penghalangan penghabluran dan berupaya merawat penyakit batu karang dan buah pinggang.
• Meningkatkan sistem daya tahan badan dan membantu agen anti penuaan.
• Membantu sel darah putih mempertahan sistem tubuh.
• Membantu pencegahan kegagalan ginjal.
• Mengurangkan risiko penyakit di dalam usus serta ulser.
• Berkumur dengan air magnetic boleh mengelakkan penyakit gusi.

Golongan Yang Disyorkan Menggunakan QIRANA DROPS
• Golongan yang mengidap penyakit
• Golongan yang memerlukan tenaga lebih seperti
• Buruh dan ahli sukan.
• Golongan Pelajar untuk tingkatkan minda

Cara Menggunakan QIRANA DROPS
• Disapu secara luaran di anggota badan yang perlu
• Dititis dalam minuman kegemaran anda dan airnya diminum.

Terapi QIRANA DROPS
Rawatan terapi menggunakan QIRANA DROPS dapat mengurangkan risiko penyakit-penyakit berikut:

• Penyakit Tulang
• Lenguh sendi
• Lumpuh / Stroke
• Kelesuan
• Kencing manis
• Darah Tinggi
• Sukar tidur
• Sakit Kepala (Migrine)
• Reput Tulang
• Darah Tidak Lancar
• Resdung
• Berhenti Merokok

(10).*** AQUA SINUS (AIR SUMPAH SEDUAN / RESDUNG) ***

Air jernih yang kelihatannya seperti air mineral biasa tetapi sebenarnya itu lah yang dihasilkan oleh Prof.Dr.Hj.Shahrin Abd.Rahman dan Master Ki sebagai penawar Resdung/Seduan. Yang membezakan Aqua Sinus ( Air Sumpah Seduan/Resdung) itu dengan air mineral yang lainnya adalah air itu mempunyai kekuatan bio energi yang berguna untuk penyembuhan seduan/resdung. Awas! Untuk luaran sahaja.
Harga : SEM. MSIA - RM19.90 / 500ml
SABAH/SARAWAK-RM24.00


***  PRODUK ANUGERAH ALAM  ***
(Ubat Herba/Tradisional)
Lelaki Special RM50 (Kapsul)

Sihat Lelaki RM50 (Kapsul)

Sakit Urat RM50 (Kapsul)

Resdung RM50 (Kapsul)

Senggugut RM50 (Kapsul)

Uluran/Medu RM50 (Kapsul)

Buasir RM60 (Tablet & Kapsul)

Gout RM50 (Kapsul)

Penjarang Anak RM50 (Kapsul)

Batu Karang RM60 (Tablet & Kapsul)

Badam RM50 (Kapsul)

Penawar Barah RM50 (Kapsul)

Mendapat Anak RM120 (Kapsul)

Selepas Bersalin RM70 (Campuran)

Kencing Manis RM50 (Daun & Kapsul)

Darah Tinggi RM50 (Daun Campuran)

Akaun Bank Untuk Urusan Bank In @ Transfer ke Qalbun Rahmah

ZAKIMAN BIN ZAKARIA
Email : qalbunrahmah@yahoo.com

Maybank ( 153056165316 )

Bank Islam ( 06046020036134 )

Cimb ( 7051 3142 37 )

AgroBank ( 100 670 10000 5883 )

Bsn ( 07104 41 80135553 7 )

Akhir Kata :
"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib kita, melainkan kita sendiri yang mahu berubah"
" Berusaha dan Bertawakkal "

No comments: