MENGENAI SAYA

My photo
Pengasas Rawatan Alternatif Qalbun Rahmah. Pengamal kaedah rawatan alternatif fizikal dan spiritual. 09-9554930 / 019-9123963 (HOT LINE) / 012-9561020 Email : qalbunrahmah@yahoo.com

Monday, December 29, 2008

GALERI

UNTUK TATAPAN DAN DIMAHARKAN.  SILA HUBUNGI SAYA JIKA BERMINAT UNTUK TEMPAHAN SEGERA !!!!
Master Ki 09-9554930 / 019-9123963 / 012-9561020

Permata Teras Kayu Campur 21 Jenis 
Harga sebiji permata RM150 (Tidak Termasuk Pos dan Pengisian)

Oleh kerana saya mempunyai pelbagai jenis teras kayu sebagai koleksi saya, timbul keinginan dihati saya agar orang ramai jugak sepatutnya mendapat manafaat kayu yang berenergi alami ini. Alhamdulillah saya telah bertemu dengan seorang tukang yang mahir menghasilkan permata jenis teras kayu. 
Antara jenis teras kayu yg dicampur ialah teras kilo/gemunggar(darat dan tepi laut), teras pisang tenggala, teras betik, teras sudu, teras keluat merah, kayu citamani darat dan laut, kayu ular, buluh tumpat, teras kedondong, raja kayu asli, teras laka, kelapa buta, kayu tas betina dan jantan, teras kekabu, teras sagu, kayu penunduk, kemuning hitam, kelapa ditebuk tupai 3 kali, kayu belian dan serbuk 100 jenis teras kayu yang lain.


Batu Badar Besi/Wali Bukit
Harga sebiji permata RM90 (Tidak Termasuk Pos dan Pengisian)

Batu badar besi atau istilah sainsnya magnetsteen kerana apabila diajukan besi magnet padanya, batu tersebut akan bergerak berputar-putar. Batu Badar besi mengandungi unsur ferum dengan kandungan oksigen yang tinggi sehingga memiliki warna abu kehitaman dan memiliki kekerasan 5-6 skala Mohs.
Masyarakat umum mengenali batu badar besi dalam golongan pusaka mistik yang diyakini memberi khasiat dan kelebihan yang banyak. Antaranya ialah penawar gigitan binatang berbisa. Lainnya ialah sebagai pagar diri dan menghindarkan aura jahat InsyaAllah. Untuk menguatkan energinya ia perlu diisi dengan energi-energi yang khusus.


Batu Melilih
Harga sebiji permata RM110 (Tidak Termasuk Pos dan Pengisian)


Cerita mashyur yang diketahui mengenai khasiat batu melilih adalah banyak sekali. Yang paling utamanya ialah anti senjata tajam atau kebal bahkan kebal kepada peluru. Lainnya ialah sebagai pagar diri, mampu melindungi pemiliknya dari bahaya sihir, anti cukur dan menghindarkan aura negetif InsyaAllah. Batu melilih perlu diisikan dengan energi khusus untuk menambahkan kekuatan energinya.



Permata taring unta dikatakan mempunyai khasiat perubatan. Mengubati sakit2 sendi, tulang dan pinggang. Dipakai pada jari tangan kanan. Taring unta sukar untuk diperolehi tidak sebagaimana tulang unta. Wallahuaklam.



Permata jarum emas dikatakan mampu membiak (jarum emas) jika sesuai dengan pemiliknya. Batu milik saya ini telah bertambah bilangan jarum emas di dalamnya, alhamdulillah. Sesuai dipakai untuk perhiasan diri dan ditakuti oleh sesetengah makhluk halus mengikut kata sesetengah pemakai batu ini. Wallahuaklam.


Permata cincin nilam amat cantik untuk dibuat perhiasan dijari anda. Jenis nilam di atas berasal dari Nepal/Tibet. Mempunyai energi semula jadi dan auranya dapat dirasai oleh pemakai dan orang yang memandangnya. Warnanya akan berubah lebih gelap dan bercahaya apabila selalu dipakai dan serasi dengan pemiliknya. Wallahuaklam.



Keistimewaan batu ini ialah ia dapat menyimpan cahaya sebagaimana bulan purnama. Cahayanya dapat dilihat di tempat yang gelap. Pelbagai nama diberikan kepada batu ini. Saya menamakannya batu cahaya bulan saja. Ada jenis batu sintetik dan asli. Pembeli diminta berhati-hati ketika membelinya.



                                 Akaun Bank Untuk Urusan Bank In @ Transfer ke Qalbun Rahmah

ZAKIMAN BIN ZAKARIA
Email : qalbunrahmah@yahoo.com

Maybank         ( 1530 5616 5316 )   

Bank Islam      ( 0604 6020 0361 34 )   

Cimb               ( 7051 3142 37 )   

AgroBank        ( 100 670 100000 5883 )  

Bsn                  (  07104 41 80135553 7 )   


Akhir Kata :
"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib diri kita, melainkan diri kita sendiri yang mahu berubah "

"Berusaha dan Bertawakkal"


No comments: