MENGENAI SAYA

My photo
Pengasas Rawatan Alternatif Qalbun Rahmah. Pengamal kaedah rawatan alternatif fizikal dan spiritual. 09-9554930 / 019-9123963 (HOT LINE) / 012-9561020 Email : qalbunrahmah@yahoo.com

Friday, August 8, 2014

URUTAN BATIN LELAKI DAN WANITA

Pesanan kepada anda yg ingin mendapatkan rawatan urutan biasa atau batin lelaki. Buat masa sekarang Tok Ki tidak dapat menjalankan rawatan ini. 
Sila hubungi adik ipar Tok Ki untuk rawatan ditalian :- 
019-521 4807 ( KAMAROOL@YOE )

Ingin kembali gagah perkasa seperti malam pertama? Nikmat perkahwinan semakin hambar? 

Jangan berputus asa. 

Segera dapatkan rawatan kaedah urutan batin dari Qalbun Rahmah untuk lelaki dan wanita. InsyaAllah kami akan membantu merealisasikan impian anda...

Terdapat pelbagai kelebihan mengurut zakar, antaranya ialah :-

* Suatu usaha untuk mengatasi masalah pancutan awal atau ejakulasi pramatang.

* Sebagai ikhtiar untuk mengubati dan mencegah tanda-tanda awal penyakit mati pucuk dan lemah tenaga batin. 

* Bertujuan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar namun ia memerlukan tempoh masa tertentu. InsyaAllah kami akan memberi tunjuk ajar bagaimana cara mengurut zakar secara sendiri.  Menurut ilmu tabib Cina, zakar boleh ditambah saiz sehingga 1 hingga 2 inci. Namun rawatan urut Melayu dan kitab-kitab Arab mencatat bahawa saiz boleh ditambah sehingga 4 inci. Malahan ahli Yoga India ada yang mampu memanjangkan zakar sehingga 14-inci !!!

* Ikhtiar yang terbaik bagi meningkatkan keampuhan dan keupayaan zakar - supaya zakar menegak lebih tegar dan galak, condong ke atas dan timbul urat-urat zakar serta kepala zakar kembang dengan garang seperti singa apabila menghadapi isteri ketika persetubuhan.

* Dikatakan juga mengurut zakar dapat  meredakan gejolak nafsu - terutama kepada lelaki bujang atau suami yang berjauhan dari isteri [ tanpa menumpahkan air mani ] serta mengelak dari maksiat zina. Hal ini insyaAllah dapat dilakukan oleh tukang  urut yang pakar.

* Bertujuan sebagai latihan untuk menghadapi situasi sebenar persetubuhan. Urut zakar dengan latihan pernafasan tertentu boleh membantu suami mengawal kepala zakar untuk mengembang dan menguncup untuk kepuasan jimak pihak isteri. Sekaligus amalan urut ini berfungsi membantu ketahanan suami ketika berjimak.

Mahar rawatan RM70 untuk satu sessi rawatan.
Bagi pesakit wanita tukang urut wanita akan mengurut begitu juga sebaliknya.

Untuk rawatan memulih dan menyegarkan "senjata" lelaki atau wanita,  ia perlu melalui 3 kali rawatan dengan kaedah 2 campur 1 iaitu mengurut 2 hari dan rehat sehari. 
Manakala rawatan yang disertai dengan ubat-ubatan mahar rawatan ditambah mengikut harga ubat.


HUBUNGI EN.KAMAROOL@ YOE UNTUK URUTAN LELAKI DITALIAN :  019-521 4807

HUBUNGI PN. SITI MARIANAR UNTUK URUTAN WANITA DITALIAN  : 019-933 1918


No comments: